Tidig filmkväll med mys!

Hej allihopa!
Jag kan ju börja med att säga att min dag har varit kanon och nu är jag trött och slut.
jag har både hunnit färga håret på mig och Andreas sen jag skrev sisst, vi har även hunnit ta några mysiga bilder som kommer upp på Söndag eller Måndag då jag är hemma och kan sätta in dom på datorn.
Tror berstämt att det blir en tidig kväll ikv. Jag och Andreas har tagit upp ett gäng filmer som vi ska sätta oss och se innan vi somnar men vi hinner säkerligen inte se alla innan vi båda sover djupt.
Det blev en sen kväll igår och en tidig morgon idag så vi är värd en tidig kväll för omväxlings skull.
Känns väldigt skönt att man har vaknat tidigt dom flesta dagarna nu sen jag fick lov, dagarna har varit långa och man har hunnit göra mycket roligt. Det som känns ännu bättre är väl att jag har 6 hela dagar kvar av mitt lov innan allvaret börjar, hoppas bara att Andreas är ledig den största delen av veckan så jag slipper plugga.

Nu ska jag göra han sällskap så ni får ha det så bra allihopa, vi hörs imorgon!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0