Då var det dax igen- Skooola!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka i skolan igen. Håller på med några skolarbeten men det känns verkligen inte som att någonting försvinner fast jag fått bort hur mycket som helst.
Jag har fortfarande endel kvar så jag kommer absolut inte få göra någonting förutom att PLUGGA i veckan. På fredag ska betygen vara satte och innan dess ska jag hinna precis allting. Förstår inte alls hur det ska gå till men på något sätt ska det väl ändå gå. HOPPAS JAG!
Iallafall så skjutsade Jimmy mig till skolan. Han ska även hämta mig sen när jag har slutat men jag kommer väl antagligen få sitta kvar här till klockan 4 iallafall. Surt men sant!
Nu ska jag allt fortsätta så jag kan lämna in allting i Svenska idag iallafall.
Hörs sen!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0