Dagens..

Hej allihopa!
Idag har jag faktiskt hunnit med mycket, det har varit regnigt, det har varit soligt, ständigt varmt i luften och slutade sedan med att det började åska.
Jag och Jimmy har varit och städat undan hos min mormor. Det blev att vi damsugade, skurade och dammtorkade och jag kan faktiskt erkänna att det behövdes och eftersom att stackarn inte kan städa själv så hjälpte vi självklart till och fick sedan oerhört goda våfflor som belöning.
Efter att vi städat klart så var klockan 16 och vi gick vidare från Djupviken till coop i stan för att köpa gotta till ikväll.
Men när vi kom ut från coop så kom vi ju på att ingen utav oss har mobil och vi kunde därför inte ringa efter hämtning. Vi skyndade oss vidare till busstationen och tog första buss hem till hans mamma i hortlax där vi sedan även åt middag och satte oss och såg på filmen "what happens in wegas" eller vad den hette. En rätt rolig och bra film ändå. Godkänd iallafall!
Klockan 22 ungefär så for vi tillbaka till Svensbyn och här sitter vi nu, fulla huset med skrikande småfjortisar, än en gång så just nu hoppas jag bara på att dom försvinner här ifrån för nu ska vi se film och sova. Jobb imorgon!
PUSS

myyyz.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0