Det närmar sig..

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen slutat för dagen och väntar för tillfället på att bussen ska anlända till skolan och för att sedan fara vidare hem till Svensbyn där min älskling är.
Känner mig otroligt trött så jag ska nog passa på att ta en PN medans jag ändå kan, kommer bli underbart!
Solen skiner idag utanför fönstret här i stan och jag är ännu en dag närmare studenten, en dag närmare min 20 års dag och en dag närmare friheten. Jag längtar så det gör ont men nu är det verkligen inte länge kvar. Nej för att vara exakt så är det endast 6 dagar kvar innan jag fyller 20. Jag kan knappt tro det själv eftersom att jag fortfarande har minnen från min 5 årsdag, vilket snart är 15 år sedan. Helt otroligt vad tiden går fort!

Liten Sandra.

STOR Sandra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0