EJ tillgänglig!

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat färdigt samt duschat. Sålde mycket bra idag, såhär bra tror jag inte att jag sålt på länge och dessutom fick jag träffa många av mina fina vänner undertiden jag jobbade också så det kändes inte så långtråkigt som det brukar kännas.-
Iallafall så har jag jobbat från halv 11-15 idag och sen sprang jag upp till gallerian och köpte mig en ny hårinpackning eftersom att mitt hår behöver lite repair och min förra är nu slut så de var helt enkelt läge för nytt.
Sedan när jag gjort de så packade jag ur bilen och for hem till Svensbyn. Har precis duschat och sitter nu med hårinpackning i håret som jag ska tvätta ur om 20 min ungefär. Sedan ska jag vidare till min mormor och lämna tillbaka bilen hennes som jag lånat från igår.
Vad som händer idag är än så länge mycket oklart, nykter blir det iallafall!
Jag har TYVÄRR tappat min mobil så om ni ska ha tag i mig ikväll så är jag inte tillgänglig men jag kommer att vara med Jimmy hela kvällen så det är helt enkelt bara så att ni kan ringa honom om ni vill ha tag i mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0