Här i Piteå stad!

Hej allihopa!
Just nu sitter jag på skolan och är på sjukt dåligt humör. Har sovit dåligt inatt och varit på dligt humör heeela dagen, pågrund av att man får höra nya skitsaker som är långt ifrån sanna hela tiden- Men iofs så bor vi ju i Pite stad, sveriges mest största stad byggd på skitsnack och lögner.
Iallafall så känns det som att allting strävar runt samma punkt just nu och de är att snacka så mycket skit som möjligt. Men varför? Ja vissa folk verkar ju KONSTIGT NOG må mycket bättre av de.
Jag förstår inte hur man kan hitta på saker om folk, saker som folk har sagt eller saker som dom gjort. fastän det långt ifrån är så? Det sårar andra och nu sitter jag faktiskt här för att försvara min vän.
Ingen är värd det. Inte du, inte jag och inte någon annan.
Jag ska börja leva i celibat ocg bli NUNNA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0