HJÄRTA!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen efter ett äventyr med bil i två timmar tillsamans med Jimmy och Danne.
Jag hade tänkt börja plugga nu eftersom att jag var knäpp och inte började tidigare.. Sån är jag, jag bara skjuter upp saker och skjuter upp saker. Himla onödigt ändå!
Ahja nu är jag iallafall hemma men jag har min glass och min pytt i panna hemma hos Jimmys mamma och jag är extremt himla jätte sugen på de just nu så jag funderar starkt på att fråga grabben om vi kan fara till han en snabbis och hämta det och om han är snäll så orkar han för min skull. Vilket jag då faktiskt tror att han gör också för han ställer alltid upp för mig, i alla lägen. Tack för det min älskling, du är ovärderlig. Kärlek till dig!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0