Jag är lika med sämst!

Hej allihopa!
För ett tag sedan så kom jag hem till mig igen. Jimmy har lagat mat till mig eftersom att jag inte klarar av det själv. jag bara lyckas bränna allting!
Idag när jag försökte göra chicken bits så brände jag självklart dom också så ja vad kan man säga? Det är inte precis första gången. Ingen klarar nog av att bränna hamburgare, pytt i panna, pommes frites, samt en och annan macka och nu också chicken bits som jag sa. Jag ska nog inte ens försöka mera. Jag ger upp!
Sedan när vi skulle gå in till mitt rum och äta Jimmys perfekta mat så fick vi en chock. Mamma har nämligen hängt upp ett varnings snöre med en lapp där det stod
"OBS!
detta rum är avspärrat p.g.a sanitära olägenheter. Att vistas i detta rum kan innebära en hälsorisk för dig själv och andra. Överträdelse beivras!!!"
Och gud vad hon tyckte att hon hade varit rolig. Nöjd som en femåring!

BR*NT!


En stekare!

Ozzy!


Mitt avspärrade rum. Sjukt stökigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0