Jimmy, hjärta.

Hej allihopa!
Nu mår jag iallafall lite bättre men då har jag ju fått i min mat, palt som ungefär är det godaste i världen.
Och sedan har jag även varit duktig och städat undan litegrann i mitt rum, mysit med min katt och bara varit allmänt duktig.
Det känns iallafall i magen att det blev mycke alkohol igår. När jag och Jimmy vaknade imorse så var båda helt utslagna och mådde inte bra alls faktiskt om jag ska vara ärlig. Igår var vi hemma hos emil, inne i hans lägenhet hela kvällen och drack. Jag, Jimmy, Johanna, Angelica, Emil, Mattias och sedan kom även fler folk dit på besök också och vi hade det otroligt trevligt.
Jag har legat i sängen fram tills klockan var 15 och sedan gick jag och Jimmy upp och duschade och sedan skjutsade pappa hem honom till sig. Jag följde med i bilen men åkte sedan tillbaka hem och åt palt.
Nu har jag kommit till han och vi ska nog spela buzz och jag ska dricka flera liter SAFT!
Ha det bra allihopa för nu ska jag gå.
PUSS


Kommentarer
Johanna

Jo det var underbart kul igår !:)tack för det!

2010-05-10 @ 00:28:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0