JL

Hej allihopa!
Nu mår jag bättre igen, känns skönt.
Idag har jag mått dåligt och inte alls gjort särskilt mycket förutom att jag har mått dåligt förstås.
Sedan när åkte jag och Jimmy in till stan. Jag har köpt tre nya klädesplagg, två par byxor och en tröja. Funderade på att köpa ytterligare ett klädesplagg men de blev uteslutet på grund att tidsbrist och dessutom glömde jag i vilken affär jag prövade den i. Jag och Jimmy har nämligen sprungit runt i alla affärer i hela stan som två yra höns!
Jimmy blev kär i en parfym som han FÖRHOPPNINGSVIS ska köpa sen, luktade riktigt gott.
Nä nu mina kära vänner ska jag plugga inför imorgon samtidigt som Jimmy kollar tv. Förövrigt så blir det övernattning hemma hos hans mamma inatt.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer
angelica

Shit vilka snygga barn! ;) Ni är som glass o chokladsås, haaha, ni passar sjuktbra ihop ;)

2010-05-03 @ 20:40:07
URL: http://forgivemee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0