Jobba först leka sen!

Hej allihopa!
Dagen idag var mycket kort. Jag gick endast fram till halv 12 och sedan kom Jimmy och hämtade mig.
När han gjort det så for vi vidare hem till mig, kollade tv ett tag och sedan somnade vi båda och vaknade för en timme sedan. Väldigt utvilade!
Nu sitter jag här vid datorn, ska snart börja med mitt skolarbete som ju säkert kommer att ta ett tag men sen så får jag ju faktiskt fara ut med Jimmy igen så jag antar att det är värt det.
Gud vad jag längtar till på fredag när allting ska vara klart och jag är fri från skoljobb, läxor, inlämningsuppgifter och prov. Jippie!









Kommentarer
simone

Vad sööt du är gumman :)

2010-05-25 @ 10:22:58
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0