Mina hatade favoriter..

Hej allihopa!
Då var jag tillbaka ¨på skolan igen och idag är jag TRÖTT.- Vet inte hur ¨många gånger jag vaknade inatt men det känns som att jag vaknade minst 10 ggr iallafall. Varje gång Jimmy rörde på sig eller slet i täcket så vaknade jag och sen tog det ett tag innan jag kunde somna om igen. Så det kanske är förståeligt att jag inte är världens piggaste tjej idag? Hoppas jag iallafall.
Vi hade det iallafall roligt igår och jag började plugga väldigt sent men det gjorde ingenting för jag satt trots dety ett tag och jag läste igenom ett halvt häfte för Jimmy. Nog för att han inte tyckte att det var särskilt intressant. Han somnade nämligen mitt under min läsning... Inte okej! Men å andra sidan så förstår jag han faktiskt för detta med sigmund freud och hans dotter anna samt alla andra konstiga figurer som kommit på att vi har ett undermedvetet och ett det? Vad är de för nånting och vem bryr sig egentligen? Känner mig inte alls så brydd men måste trots det låtsas vara brydd för att klara detta prov-. Blä!
Ahja det ska nog bli bra, jag är faktiskt bra både på att låtsas och att ljuga. Vilket min mor inte är särskilt stolt över- Men ibland behövs det!
Nu ska jag fortsätta skriva om Jesus Muhammed och Moses. Ännu en favorit? Naae!

Denna Jesus.. Tydligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0