Mobil återfunnen!

Ja kvällen igår kan man väl säga att den blev bra, även om jag inte riktigt var så nykter som jag lovade.
Jag drack iallafall lite smått tillsamans med Johanna och Malin. Vi var först hemma hos en kompis till Jimmy men vi for ganska snabbt vidare till Erik Stenman och satt där tillsamans med han och hans kompis. Sen när vi varit där ett tag så flyttade vi oss vidare till Ante Lindahl och festade där tillsamans med han, Dennis och Robin.
Mitt i natten någon gång (som man säger när man är helt utan tidsuppfattning) så kom Jimmy och Danne å hämtade oss. Vi for då in till stan där Johanna käkade efter vi kört drive in på max och sedan så skjutsade Jimmy hem alla hem till sig.
Idag vaknade jag med ont i magen, som fortfarande sitter i. Vi har varit ute och kört bil runt omkring, överallt. Så vi har varit några vändor till Hortlax och tog därför även ett besök hos Sandra, Lovis och Jesper. Jesper byggde och höll på medans Sandra och Lovis var ute på baksidan. Vi har även hunnit äta på Bigboy efter vi varit där, varit förbi willys och köpt en massa gott och sedan så har jag även hunnit vila i några timmar, Vaknade nyss och sitter nu vid datorn.
Jag har förövrigt hittat min mobil så nu är jag precis lika tillgänglig som vanligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0