Mycket alkohol!

Hej alllihopa!
Idag har jag jobbat som hela dagen, gick inte alls särskilt bra med försäljningen så jag satt kvar lite extra tid.
Idag iallafall eller rättare sagt ikväll blir det en lugn kväll. Jag har precis ätit och känner mig verkligen hur trött som helst. Jag ska jobba imorgon också och jag och Jimmy ska bara ha en hemmakväll för oss själva så det lär bli en tidig kväll för våran del. Men det kan ju vara skönt det också? Säkert!
Iallafall så tänkte jag lägga in en liten kommentar. Jag känner mig smått sugen på att besöka en fest men det har blivit så sjukt mycke alkohol på sistone så det känns knappt roligt att dricka och vara på fest längre. Ibland undrar jag dagen efter vad det var för idé att festa när man oftast inte har roligt längre. Dels så har jag helt slutat ut kroglivet ( fast det får vi väl se hur det blir med de i sommar) Brukar vara rätt duktig på att besöka 1906 under helgerna då. Är så sjukt trevligt att bara sitta ute och umgås med sina vänner då, prata och dricka öl.
Jag ska iallafall vara nykter fram tills studenten nu för sen när studenten kommer så lär det ju bli mycket. Säkerligen nästan för mycket men det får jag ta då. Inga problem än så länge.
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det en kort vilopaus innan vi far vidare till videoteket för att hyra film.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0