Myshelg!

Hej allihopa!
SItter just nu i skolan. Har skrivit mitt sista prov i MIBAS och nu ska jag snart vidare och jobba. Sjukt jobbig dag måste jag säga men det fixar sig säkert till ikväll då jag äntligen får slappna av.
Det blir en lugn helg i helgen. Kan behövas, absolut. Jimmy är nu uppe i sin tredje nyktra helg, tycker jag ändå är bra jobbat med tanke på att vi andra har festat även om jag bara har druckit en utav dagarna i under helgen så känns det som att det har blivit mycket. Men nu ska jag iallafall vara nykter så det blir ju jätte bra!
Nu skrivs det sms här för fullt så jag måste springa ut och möta Jimmy sedan ska vi bara hem till Svensbyn och hämta grejer och sen hem och mysa.
Ha det bra!
PUSS






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0