Nej för anonyma kommentarer.

Jag vill bara lägga in några rader som handlar om anonyma kommentarer som skrivs i både min egen blogg och garanterat i andras också.
Jag anser att det inte alls är någon större idé att skriva anonymt om ni vill ha något sagt eller tycker något utan dom raderas direkt eller rättare sagt blir inte accepterade och kan därför inte visas som någon kommentar.
Jag ger er ett råd ni som skriver dessa kommentarer, sluta upp med de och lägg eran dyrbara tid på annat. Slösa inte den på mig. Ni får gärna skriva kommentarer om ni namnger er och skriver trevliga saker men annars kan ni lika gärna låta bli. Vågar man inte namnge sig så är det brist på självkänsla, stolthet och dessutom visar ni er så extremt fega.
Gör som jag, skriv trevliga saker till andra och namnge er.
Det var allt för mig, Puss!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0