Shopaholic?

Hej allihopa!
Just nu sitter jag hemma hos Emil med han och Johanna. Vi har sett andra avenyn och "biggest loser." Så nu gör vi som mest ingenting, funderar på vad vi ska göra helt enkelt.
Förövrigt så hade jag en kort dag i skolan idag. I vanliga fall så brukar vi börja 12.40 men idag så skulle vi ha en lektion med emil och jesper från el programmet och började därför 9.30 vilket kändes rätt så jobbigt när jag skulle stiga upp imorse.
Jag gick iallafall från skolan kring 1, gick sedan till ungdomsmottagningen och sist men inte minst så mötte Jimmy upp mig och vi gick vidare in till stan.
Jag tycxkte att jag behövde mig lite smycken, armband och sådär så jag köpte mig två snygga armband, ett halsband, ett par örhängen och sedan "råkade" jag även köpa med mig två par trosor och en tunika också.
Jag börjar verkligen bli en shopaholic.. ILLA med tanke på att jag inte köpte någonting för ett tag sedan och nu köper jag allt jag ser typ. Hoppas på jobb i helgen så jag får tjäna igen pengarna jag slösat!
Nu ska jag ringa Jimmy så han och Danne kan komma och hämta mig och sedan ska vi väl fara hem till honom och kolla OC, dessutom måste jag plugga litegrann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0