Tack och lov för morgon pigg!

Godmorgon!
Då var även jag vaken och ärligt talat så känner jag mig inte alls särskilt trött som jag kanske borde vara vid den här tiden på dygnet.
Jag har mina aningar om varför jag vaknade vid den här tiden och de ska självklart vara skolan som ska vara bakgrunden till de hela. Vi är ledig Torsdag och Fredag men de var väl onödigt? Vi hade väl ändå kunnat gå till på Fredag när det redan är stressigt nog som de är den här tiden på året då en del av befolkningen här i Sverige och framförallt på Strömbacka skolan ska ta studenten.
Nåååja, man får ju iallafall sova ut, även om de inte riktigt är värt det för all stress!
Nu ska jag dricka upp mig oboy och sedan ska jag hålla Jimmy sällskap. Går inte riktigt att låta bli när han ligger och myser med min katt i min säng.



Kommentarer
emma nilsson -

bra blogg :D

2010-05-11 @ 08:01:09
URL: http://eemmanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0