Snart fri!

Nu har jag äntligen gjort bort mitt tal på en tid 06.16. Talet flöt på som på räls och det gick bättre än vad jag trodde. Hon sa att jag helt klart var godkänd så jag hoppas att jag får bättre än godkänt om hon nu ändå tyckte att det var ett bra tal jag höll. Ahja, jag får iallafall veta betyget imorgon!
Annars idag så har jag skrivit klart två arbeten som jag sedan har lämnat in plus sett tre filmer och skrivit en sammanfattning av dom. så jag har fått bort en massa och har nu endast några arbeten kvar som ska vara klara till på Fredag men det borde jag väl fixa? Jag fixade ju ändå att göra klart 5 arbeten på en dag idag och tre igår så med andra ord 8 arbeten på två dagar. Det här kommer gå bra. Jag känner det på mig.
Imorgon gör jag två prov och sedan är jag så gott som fri.
Tack och hej!



mys pojke!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0