Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen så jag lever idag, idag, idag.

Hej allihopa!
Just nu sitter jag hemma helt ensam. Det var faktiskt väldigt längesen jag var själv nu men det känns faktiskt helt okej trots att jag saknar mitt sällskap.
Iallafall så kommer jag förhoppningsvis få saker gjort ikväll. Som att träna till nationella som ska hållas imorgon, bädda sängen och sätta på örngott på allt. Känns konstigt att säga att det behövs för första gången sen i Lördags.
jag har alltså sovit borta hela veckan sedan dess. Känns inte riktigt så men jag har knappt varit hemma nånting sen dess heller.
men nu är jag hemma och ska därför fixa till litegrann i mitt rum. Har precis plockat upp och städat i rummet, vikit ihop Jimmys kläder och satt in dom i hans garderob och sedan har jag satt allt smutsigt i en tunna i tvättstugan.
Förövrigt så har jag köpt dricka, chips och godis till ikväll. Var väl inte riktigt tänkt att jag skulle vara själv att äta allt de men nu blev de helt enkelt så iallafall. Då blir det väl över till imorgon om inte annat!
Imorgon är det Fredag och sedan HELG! Har fått veta betyg i alla ämnen och jag ligger då hyffsat till iallafall. Det verkar osm mitt pluggande har gett resultat. Tack och lov!
Nu ska jag Bädda och sedna lägga mig i sängen och fixa till mitt tal!
Ha det bra.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0