Vem är Muhammed? Vem är Jesus? och Vem bryr sig?

Hej allihopa!
Då var jag tillbaka igen och nu kan jag lova att jag är trött. Det kommer liksom i efterhand för mig känner jag och det är verkligen väldigt jobbigt måste jag säga. OCH de som gör saken ännu jobbigare måste ju vara att jag har ex antal lektioner kvar att bestiga.
För tillfället så sitter jag ochs kriver ett gamalt arbete som jag ahr missat att lämna in, missat att ens börja med.. men nu har jag iaf börjat med det och jag är inne på en god början. Jag är verkligen snabb när jag väl sprakar igång med nånting. Det är jag verkligen glad för.
Nu ska jag fortsätta och sedan ska jag springa iväg och lämna in ett arbete i Psykologi.
Ha det bra allihopa!
PUSS







Kommentarer
Lizy

Ha, underbart du! Jag hatar sånt, man orkar inte ens...börja på arbeten utan låter dem bara ligga åt sidan. Det är jag verkligen bäst på. Som nu, har en 11-sidors uppsats till fredag. Living the dream här asså.:S Aja, hoppas det löser sig med ditt arbete!

Kram

2010-05-11 @ 12:27:36
URL: http://thelizy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0