Leva loppan och ett helt fantastiskt liv!

Hej allihopa!
Jag och Johanna har sovit oerhört lite inatt, somnade inte förens kring 7 imorse och sedan steg vi upp kring 12 och åkte in till staden för att kolla på en telefon till Johanna.
Johanna kom hem tomhänt men jag tog med mig en present till Linda som jag nu har här bredvid. I övrigt så sitter vi här och planerar kvällen som verkligen är ett stort frågetecken för oss. Vi har inga som helst planer och vet varken om vi ska vara nyktra eller om vi ska dricka öl, fara på fest eller sitta hemma? Sen så har vi även snuddat vid tanken att fara på bio men som sagt, vi vet inte ännu och det återstår att se!
Kvällen igår var väldigt trevlig, det blev mycket skratt måste man säga och jag är glad för att vara jag just idag.
Jag har fantastiska vänner, fantastisk familj och ett fantastiskt liv. I helgen ska jag leva loppan som aldrig förr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0