Som beroende av andra.

Hej allihopa!
Nu sitter jag och Johanna hemma hos henne och väntar på hämtning av Angelica, jag har ju faktiskt ingen bil och därför behöver vi skjuts överallt. Tragiskt!
Iallafall så har min helg varit kanon och vi har haft otroligt roligt. Det blev sent i Lördags och därför har vi sovit lite natten till igår och sedan sovit bort halva dagen idag, inte okej.
Ska inte jobba förens på Onsdag och jag saknar mitt jobb, vi har så roligt och jag tycker om dom jag jobbar med. Dom är helt fantastiska.

Nu ska jag och Johanna fara vidare till några goá vänner och sedan ska jag övernatta här inatt igen och imorgon blir det nog troligtvis staden.
ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0