Välkommen till mitt liv.

Jag förstår inte riktigt vad det är som händer, tankarna bara snurrar runt i skallen och jag är trött för vi sover nästan ingenting och jag har fortfarande feber, tror jag iallafall för skallen spränger.
Ingenting är längre lätt men jag försöker leva livet iallafall, jag lever på dig- på er för ni är det bästa som någonsin hänt mig. Men vad var det som hände mellan oss? frågan är om det är rätt eller fel. Just nu vet jag verkligen varken in eller ut men det är bara att ta dagarna som det kommer och ge det tid ellerhur?
Ikväll ska jag bli bjuden på spa, hotell och bad och jag hoppas och vet att denna kväll kommer bli awesome.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0