Varför så förkyld? Make no sense!

Idag har jag alltså legat i sängen hela dagen lååång. Orkade inte stiga upp eller vakna förens klockan var halv 6 på kvällen och det var för att vi skulle äta middag.
Idag har jag haft feber igen och det har inte varit skönt alls sedan så har ju inte min röst kommit tillbaka det minsta lilla heller så jag kan ju säga att jag varit tyst hela dagen eftersom att det inte är någon större idé för mig att prata när ingen direkt hör vad jag säger.
I övrigt så ska Hedlund lägga ut fler bilder som är tagna från i Lördags med en systemkamera när vi var hemma hos honom. Kommer bli klockrent och jag är mycket nyfiken på att kolla igenom dom. Kan tänka mig att dom är fina och isåfall så lägger jag ut dom både på facebook och bloggen.
nu ska jag försöka få tag i Robin och sedan får vi se om jag och Johanna tar oss ett nattbad i deras jacuzzi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0