Fortfarande..

Åhej å hå!
Då var jag tillbaka igen, dock fortfarande lika less och irriterad men nu får det vara nog.
Idag ska jag söka jobb och jag hade gärna farit vidare till Stockholm och sökt dära också nu när jag ändå hittar sådär någolunda iallafall. Sen så finns det ju många fler ställen som jag också vill söka på för jag känner verkligen inte för att stanna kvar hära mera. Är så otroligt less på denna skit stad just nu! Kanske det bara är tillfälligt? Vad vet jag men hade gärna kommit bort ett tag iallafall!

Idag är det Måndag och allt här i Pite har öppet så jag tar mig väl en sväng förbi stan idag, lite senare  bara men först och främst så hade jag gärna velat äta frukost, borsta tänderna, och klä på mig de kläder jag ska ha idag.
Tills senare, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0