dumma telia, dumma mig, dumma dig, dumma allt!

Jobbat färdigt för idag, för ett tag sedan faktiskt och nu sitter jag bara framför datorn och latar mig.
Jag har sjukt himla, otroligt tråkigt och jag hade inte ens funderat på att tacka nej till en resa utomlands eller till  och med söderut nu.
Jag är arg på Telia nu också till råga på allt efterosm att dom har skickat en påminnelse på en räkning som jag aldrig ens sett förut. Eftersom att jag har abonemang så betalar jag ju en summa varje månad men den är redan betalad från förra månaden och rkäningen för den här månaden ska komma i slutet av månaden, dvs därekring 20e eller 21a och ska sedan betalas senast en månad efter det datumet.
Imorgon ska jag ringa dit och fråga vad i helvetet dom håller på med men även ringa till vårdcentralen och därefter hitta på något kul och fara på syskonfesten i Bergsviken på kvällen.

Nu ska jag ta mig en dusch och försöka sluta sura, för det verkar inte leda någon vart när jag varit sur sedan imorse.
Farväl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0