slappar vecka!

Hej allihopa!
Idag vaknade jag upp utan röst och helt och hållet sjukt sliten.
Nu känner jag bara att det är otroligt skönt att pdol helgen är över och man får vila upp sig!
Det har varit väldigt stor skillnad på jobbet idag, mycket lugnare och skönare än vad det har varit på två veckor. Därmed har man hunnit med mycket mer än vanligt och det gick snabbare att stänga igen placet.
Nu är jag hemma igen och har jobbat medllan 15-20, ska bara vara hemma och vila upp mig nu så mycket jag kan i veckan. Jobbar dessutom bara 4 dagar så jag får vara ledig på Onsdag och till helgen, kommer att kännas skönt och dessutom så har vi haft förfest i lägenheten i helgen så det är ganska stödigt och sedan så råkade jag ju bränna popcorn igår så att dom började brinna till och med så det osade och var rök i hela lägenheten igår och nu luktar det fortfarande bränt!
Jag ska försöka städa upp hära litegrann, får se om jag orkar men det behövs iallafall!
Ha det gött allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0