1 December!

Hej allihopa!
Jag hade rätt.. Jag somnade inte förens vid halv 8 imorse och vaknade klockan 15.. Bra rutin man har alltså! skamligt.
Jag har iallafall ringt till sjukan nu och fått veta att min operation kommer att påbörjas klockan 11 på måndag. SKa in till stan och hämta ut allt till operationen idag och sen är det bara att vänta in operationsdagen.
Idag har jag ont i skallen, är nog för att jag sovit så konstigt och inte ätit något ännu!
Jag och Johannes måste börja fixa middag nu och sedan hade jag tänkt gå förbi step in och stoppa mitt kort så att jag inte behöver betala för de månadeer som jag ändå inte kan träna under! Sedan blir det att fortsätta ta en lite längre promenad efter de!
Imorgon är det Fredag och jag vet inte alls vad jag ska göra. Jag och Johannes firar iallafall våran ettårs dag på Lördag istället för på Söndag eftersom att han ska jobba på Söndag och jag inte får äta nån mat typ., Så om man vill äta nån finmiddag så är det nog bättre att ta det en dag före. Spelar ju inte så stor roll egentligen!

Nä ni.. Nu ska jag blåsa mitt hår torrt, klippa ner hårförlängningen ytterligare några cm sedan springa in till stan!
Ha det gött.
PUSS

Sist jag opererades så såg det ut såhär..

min andra Hjärtoperation, 2 år gammal. 
 Värre än såhär kan det nog inte bli, Så jag överlever nog trotsallt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0