Då var det dax att åka hem!

Hej allihopa!
Nu har jag legat och kollat tv hela dagen lång så jag har hunnit se några filmer men det var mest bara skönt. Om man vill ta det lugnt så är Svensbyn verkligen ett ställe som man kan uppfylla det på och bli nöjd. Här händer det absolut ingenting och det är alltid tyst utanför.
Har även precis ätit min middag som bestod av tacokyckling, sallad, mais och en massa andra grönsaker och pitabröd. Så nu är jag mätt och belåten!
Johannes kommer snart hit och hämtar oss, han skulle komma halv så han är nog här när som helst och då ska vi fara direkt till hans föräldrar och ta bort stygnen, sedan ska jag få duscha av foten som jag inte kunnat göra på två heeela veckor och därefter lägga på gipset och bandaget igen och där ska de sedan sitta i 4 veckor till.
Sköönt!
Nu ska jag packa ihop de få saker som jag har här och sedan bär det av mot staden igen.
Ha det gött!

Mina katter, Molle och Lea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0