Det är ju föresten Fredag imorgon?

Droppar in ett till inlägg här på bloggen när jag ändå är igång för jag glömde ju skriva om att det faktiskt är helg imorgon..
Imorgon är det äntligen? Fredag.. Jag känne rinte ens av att det har gått en vecka eftersom att jag bara legat i sängen och allmänt varit död hela veckan fram till idagmdå jag ändå känner mig ok pigg, för värk får man ju helt klart räkna med efter en operation och smärttröskeln nådde jag i Tisdags så nu känns det lite som av en barnlek.
Nåväl, Fredag imorgon som sagt och jag har mycket att stå i.
1. Ska fara till försäkringskassan och lämna in mina papper för sjukskrivningen och prata med dom.
2. Köpa en Garderob på Jysk.
3. Hämta upp ett snyggt vitrinskåp hos Joanna och Robin.
4. Ringa till vårdcentralen.
5. Få främmande.

Tro mig, de är faktiskt mycket för mig som bara har ett ben att gå på och som inte är allmänt pigg.
Efter allt detta så kommer jag att vara HELT SLUT. Men som tur är så kan jag då kolla på Idolfinalen som visas imorgon, tack och lov för det.
Lördag och Söndag har jag faktiskt ingen som helst aning om vad som kommer att hända, faktiskt inga planer alls så får se vad jag och J hittar på då.. Hmm, det ska jag försöka komma på!
Ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0