:)

Hej hej!
NU håller jag på att städa FÖRFULLT här inne i lägenheten. Det har tagit sin tid (ganska så himla länge) men fint blir det verkligen!
Jag har nu fått bort all disk från hela lägenheten och diskat den och satt allting på sin plats, städat i tvrummet, köket, torkat damm lite överallt och plockat ihop alla sopor och satt i påsar vid dörren.
Ljus är tända här i lägenheten, det luktar gott, och julmusik spelas på hög volym. Gud så härligt!
Nu har jag bara sovrummet kvar som ska städas lite till och sedan har vi en mycket fin lägenhet igen.
Johannes får dammsuga, skura och städa toan när han kommer hem (om vi hinner innan vi ska fara till mamma och pappa) Annars tar vi det imorgon eller nån dag till veckan när det hinns med.
JAG KÄNNER MIG SÅ NÖJD OCH GLAD IDAG!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0