Hej allihopa!
Idag har faktiskt varit den mest händelserika dagen på länge.
Jag och Johannes har nämligen varit på stan och gått i en massa affärer, vi har varit inne i gallerian och jag har därmed fått träffa en massa fint folk som jag inte träffat på ett bra tag så det var sjukt roligt.
Vi tog oss även en fika på cafe del mar ochd et var gott och mycket trevligt.
Det var däremot sjukligt jobbigt att hoppa rund med dessa jävla kryckor alltså, så nu är jag inte bara lite trött i både armar och ben men muskler lär an ju få iallafall. Haha.
Johannes har nu sprungit ner på coop och kommit tillbaka med skumgummi som jag ska sätta på handtagen så att det inte ska göra lika ont i händerna när jag hoppar runt för det skaver när jag gör de.. :/
Men nu blir det ju bättre när det blir mjukt och då blir dom ju därmed lättare att använda.
Vilar mina ben nu så gott jag kan för snart ska vi på husvisning och kolla på ett jätte fint hus med mycket möjligheter till förändring och därmed förbättringar. Det ska bli roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0