Freeeedag!

Hej allihopa!
Luleå vann igår mot skellefteå och det tyckte jag inte bara var bra utan JÄTTE BRA!
Vi satt hemma hos Andreas och Anna, drack nån öl och bara mös och sen gick jag förbi Fredde en sväng där även Anton var. STannade inte där särskilt länge innan jag gick hem, åt lite mat och sen gick vi och la oss.
Idag har jag inte gjort mycket, typ inte fått någonting alls gjort egentligen förutom att vi har varit och handlat, jag har städat och diskat undan litegrann i köket och före det bara legat i sängen och degat.
Ikväll blir det att gå över till Sofia och dricka några öl tillsammans med henne, Johanna och några till. Blir nog trevligt kan jag tänka mig!
Imorgon ska jag och Johannes ha myskväll, äta gott , kanske gå på bio och fira ett år tillsammans. Tänk vad tiden går fort!
Nu ska jag allt skynda mig att göra mig klar så jag är klar när maten är färdig!
Ha dte gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0