Go´middag!

Hej allihopa!
Nu har vi hunnit med precis allt som ska hinnas med idag och jag har fått mig en välbehövlig powernap på 1.5 timmar också och jag tror att trots den powernapen så kommer jag att kunna somna tidigt ikväll för jag är nämligen fortfarande trött.
Jag har precis tjatat till mig en kycklingpasta på ängeln, han hade tänkt laga mat men jag var inte sugen på mer julmat och det avr iprencip det enda vi hade i kylen så det fick bli något helt annat.
Foten var fortfarande inte så vacker, väldigt uppsvälld, röd och ärrig. Men det ger väl med sig med tiden- man får inte alls ha för brottom för läkningsprocessen är lång!
Ikväll händer inte så mycket alls, imorgon däremot blir det att umgås med Anna som kommer hem från Arvidsjaur idag!:)

såhär trevlig ser foten ut utan stygn just nu!¨


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0