Inte länge kvar nu!

Hej allihopa och godmorgon!
Känns som att klockan är vid 5-6 på morgonen nu om jag ska vara ärlig.. Men de måste nog bero på att jag är så oerhört trött och inte somnade förens för 4-5 timmar sedan.
Inatt har jag varit nervös och tänkt ganska mycket men jag försökte att tänka om för vad kan gå fel egentligen? Jag tror inte att det är de jag är nervös över egentligen heller utan smärtan efteråt. Jag har verkligen inte en hög smärttröskel vilket egentligen är konstigt med tanke på allt jag har gått igenom tidigare i mitt liv.
Nåja, jag har liksom kommit fram till att jag kommer att ha oerhört, obeskrivligt ont men det går ju trotsallt över sen ellerhur? så jag förstår ändå inte varför jag är rädd och nervös.
Nu är klockan halv 10 och min operation kommer att äga rum på våning 8, bara 1.5 timmar bort på piteå älvdals sjukhus. Efter operationen så får jag fara hem och ska då försöka sova.
ÅÅH! Nu vill jag bara få detta bortgjort!
Hungrig är jag också, men jag får inte äta förens efter operationen och då lär jag ju inte vara hungrig. Säkerligen bara illamående, ha ont och vara trött så jag lär väl somna direkt jag kommer in genom dörren här hemma igen.
Vi städade iallafall lägenheten igår, och böt sängkläder, jag duschade två gånger med "tvål svampar" och shampoo som luktade sprit och ska vara typ "steriliserande". Det ska jag även göra en gång idag, hade tänkt göra det typ nu.. Jag har även plockat bort alla mina piercingar, smycken mm. Det känns konstigt eftersom att jag aldrig är utan allihopa!
NU är jag nog redo iallfall, mer redo än någonsin.
Få det gjort nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0