Övernattning hos mor och far!

Hej allihopa!
De blev ett väldigt sent inlägg här på bloggen men jag tänkte iallafall berätta hur min Lördag har sett ut.
Det började med att jag inte kunde sova igårkväll så jag somnade inte förens nu imorse och sedan så har jag inte gjort någonting alls där fram till klockan 18.
Då for vi vdare till Johannes föräldrar på middag där vi åt både förrätt och varmrätt- mycket gott. Vi stannade där ett ganska långt tag ändå eftersom att vi även såg "så mycket bättre" tillsammans med dom.
Nu är jag hemma hos mamma och pappa och ska sova här inatt. Vi har spelat en massa spel och bara tagit det lugnt. Nu har dom gått för att sova så det tänkte minsann jag också göra men först ska jag se en film!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
image descriptionimage description
slänger upp två bilder från igårkväll när jag och Johannes hade myskväll!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0