Slappat!

Hej allihopa!
Idag har jag absolut inte gjort nånting, mest legat i sängen och degat hela dagen lång men det har varit rätt så skönt ändå!
Idag är det Torsdag och jag ska slå in mina julklappar som jag faktiskt inte gjort ännu, har inte orkat eller haft lust så jag bestämde mig för att spara dom till sista dagen typ . Så ikväll blir det att lyssna på julmusik, ha tända ljus och slå in julklappar!:)
Johannes jobbar tyvärr natt inatt också så jag får sova ensam igen, inte alls speciellt roligt.. Men imorgon är det Fredag och uppesittarkväll så vi ska vara hos mamma och pappa tillsammans med dom, mormor och kanske Linda och Anton, vem vet. Det blir trevligt!
Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla film.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0