Stora, mjuka och vackra..

Nyss varit ute och åkt bil en runda, gud vad snö det har kommit. Jag kan inte riktigt fatta att jag senast i Onsdags var hos mamma och pappa och då hade det knappt kommit nånting alls och nu är det ju hur mycket som helst??
Jag gillar inte alls när man är ute också är det för det första jätte svinigt kallt och sedan piskar små isiga flingor en i ansiktet.
Men nu är det liksom bara några få minusgrader, typ 5. Sedan så är flingorna stora, mjuka, och vackra. Det gillas jätte mycket för då är det bara fint och mysigt.

Det syns väl inte sådär jätte bra, mycket finare i verkligheten! Ni som har kollat ut genom fönstret eller varit ute något inatt förstår vad jag menar. Mer sånt tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0