:)

Hej allihopa!
Jag hade verkligen en kanonkväll igår hemma hos Elin och Björn med allt folk som var där och festade med oss. Tack alla inblandade!
Lyckades riva ner en tallrik från diskbänken igår så att den föll ner med kanten på min högra fot så nu är jag inte bara skadad i vänster utan i båda.
Den svällde upp ganska rejält och blev helt blå där tallriken träffade. Idag är det mindre blått men uppsvällt och inte så enkelt att hoppa runt på den men det funkar.
Har bara legat i sängen och kollat tv hela dagen lång och inte fått något alls gjort. Jag är sugen på en räkmacka egentligen men det är ju lite för sent att tänka på det nu så det får väl bli imorgon då istället då jag inte kommer att vara lika lat. Då kanske man även orkar sig på en liten stadsrunda också!
Nu ska jag iallafall få mig nån mat i lillmagen, hungrig som ett djur för tillfället så jag tycker att det är på tiden efetrsom att jag inte har ätit någonting idag heller.
Ha det fint!

Min juldag. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0