vaknade före tuppen!

Hej allihopa och god morgon!
Idag blåser det för fullt där ute och mörkt och dystert är de också.
somnade vid 1 igår och bara tre timmar senare, vid 4 imorse så vaknade jag igen och kunde inte somna om. Jag har nu varit uppe sedan dess och känner mig sliten och har ont både i magen och i huvudet. Detta kändes inte direkt som någon bra start på dagen men förhoppningsvis så börjar jag må bättre om ett tag!
Klockan är nu just efter 9 och jag skulle egentligen ha stigit upp klockan 10 och inte en minut tidigare men om jag somnar tidigare än planerat så vaknar jag ALLTID före tuppen på morgone´n och det är jobbigt kan jag tala om.
Idag är det iallafall Tisdag och jag började morgonen men några filmer och morgonmys i soffan. Nu ska jag snart hoppa i duschen så att jag förhoppningsvis blir aningen piggare och kan orka med både att ta en lunch på stan med Johannes, därefter fara till hans föräldrar och lägga om bandaget och gipsskenan och självklart tvätta av foten, skjutsa dom till kallax flygplats och ta en liten runda på stan i Luleå.
Därefter, när allt detta är gjort så är de fritt fram att vara hur trött och lat jag vill.
Kanske- om man har tur så orkar man med Bio ikväll? Annars får det bli någon annan dag!:)

Saknar sommaren och värmen men mest av allt så saknar jag just DEN sommaren. Frihet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0