Imorgon börjas de.

Har inte orkat ta något kort på Johannes kort så det får ni helt enkelt vänta med att se!
Idag är det Tisdag och jag har jobbat mellan 9-14 och sedan ahr jag och Johannes varit på Ö&B och därefter Jysk.
Jag har även idag varit på stan men inte av samma skäl som igår utan denna dag så var jag tvungen att lämna in min mobil för lagning.
Med mig hem fick jag en låne telefon från Telia eftersom att lagningen kommer att ta upp till 3 veckor innan jag får tillbaka min Iphone. Jag kommer att sakna den, minst sagt!
Nååja, jag har laddat upp till Pdol nu med en hel helgs biljett samt en platta öl.
Imorgon startar jag upp på trapper med en massa fint folk och sedan från Torsdag till Lördag är det Pdol som gäller!
Ikväll ska jag därför färga mitt hår, så att det är fint fram tills dess! Man vill ju HELST inte se ut som ett slusk.
Dax att börja nu då!
Resultatet kommer senare och ska även klippa håret litegrann, topparna och kanske luggen och så!
Ha de gött.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0