Lördag

Hej allihopa!
I veckan har jag jobbat och igår varit på grillfest.
Hunnit vara i Lule har jag också och hälsat på Lena och tillsammans med henne suttit på färjan och mest bara myst på!
Idag är det Lördag och jag, tillsammans med tjejerna från ängeln, mitt föredätta jobb ska festa ikväll så snart måste jag sluta upp med att vara så trött och springa ner på systemet.
För att sedan tala om de fina vädret som vi haft de senaste dagarna är ju helt underbart men kunde vi inte få ett lika fint väder ikväll? Under dagen skiter jag i vad vi har för väder, jag ska ändå bara ligga och vila i soffan fram till att Erika säger att hon har jobbat färdigt för idag!
Ledig min andra helg på raken nu men med det menas att jag har två heela helger full med jobb att se fram emot. Men de blir nog bra, jag kammar ju hem lite stålar iallafall och det är ju inte helt fel.. Synd bara att det innebär jobb under PDOL.

Sen till att tala litegrann om mig, jag mår bra & lever livet till max.

Ha det bra, Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0