Min dag idag, Måndag.

Hej allihopa!
Idag har jag jobbat mellan 14 och 20 och har därefter bokat tvättid, bytt sängkläder, skurat, dammtorkat (litegrann), städat igenom hela lägenheten samt städat och rengjort på toaletten och sen bytt sängkläder.
Känner mig faktiskt gode nöjd över min dag men blev less på den otroligt stökiga lägenheten så jag började med städningen igår och avslutade den idag.
Han dock inte dammsuga innan klockan slog 22 så det får bli imorgon eller på Onsdag istället då jag dessutom öppnar och slutar klockan 14. På Torsdag blir det att tvätta iallafall och då slutar jag också klockan 14 men har bokat mellan 14-22 så det borde ju hinnas med iallafall och sedan så är Johannes ledig och jag har därmed gett order om att han ska få börja tvätta utan mig!
Jag känner mig som sagt nöjd över min dag, alltid skönt att känna att man gjort något nytta och fått saker gjort som borde vara bortgjorda för länge sedan.
Har även varit in på arbetsförmedlingen precis innan jag började jobba efter som att jag fyllde i fel på ett papper som jag skickat in till försäkringskassan (IGEN.) ja det är ju inte direkt första gången det händer så det är SJUKT irriterande.. Menmen, nu har jag iallafall gjort om mitt fel och skickat tillbaka det till dom och hoppas på att det inte blir tillbaka skickat till mig igen för då blir jag gaaaaaalen.
Jobbar hela denna vecka fram till Fredag när jag är ledig och sedan jobbar jag Lördag, Söndag igen och sen ledig Måndag och har därefter en hel arbetsvecka fram för mig IGEN och dessutom under PDOL..
Känns allafall som att det blir en lugn helg i helgen, jag behöver vila upp mig så mycket som jag kan nu när jag jobbar två hela veckor i rad nästan sedan så kan det ju självklart vara sjukt skönt med en helg att bara slappna av på också efter att man slutat jobba .

PÅ TAL OM JOBB: Jag glömde skriva att jag möttes av en liten gullig överaskning när jag kom hem från jobbet idag. Johannes hade satt ett papper på databordet och på det pappret så hade han satt olika godisar i form av ett hjärta. Så himla söt man får vara, jag ska pussa på dig när du kommer hem!
Men nu lite MAT!
PUSS

KOLLA SÅ SÖT!

Lilla melle som precis har blivit döpt!:]♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0