senaste!

Hej allihopa!
Sitter just nu i lägenheten och idag har det varit underbart väder- varmt och soligt.
Jag har iallafall, trots värmen jobbat i några timmar tidigare idag men det var ett väldigt kort pass så det var en bra start på veckan kan jag känna och imorgon jobbar jag öppning för att sedan vara ledig på Onsdag.
Hoppas på fint väder då för då är min fina Johannes även ledig och då hade vi tänkt fara ut med båten igen, precis som vi gjorde igår. Helt underbart var det och nu kan jag ju även skryta om att jag tagit mitt första dopp för iår och de blev i Piteälven på fingerman efter en stunds båttur runt om lite överallt!
Somnade inte allt för sent igår och det var så himla skönt, var sjukt trött efter helgens bravader och idag har det hänt endel.
Jag började med att stiga upp på morgonen, väckte Johannes, for på arbetsförmedlingen och sedan vidare och tankade bilen full. Direkt efter att bilen blev fulltankad så for vi vidare och handlade, lagade därefter mat till oss båda (eller ja, Johannes lagade mat och jag satt framför datorn) och sedan for jag iväg och jobbade mitt korta tre timmarspass fram till stängning och nu sitter jag här.
Ikväll sover jag ensam eftersom att mannen jobbar natt så jag tänker nog bara ligga i soffan och kolla gossip girl, äta en massa chips och godis och bara slappa. Hatar att sova ensam, vilket jag kommer att göra imorgon också men sen på Onsdag får vi sova tillsammans igen, underbart!
Nu ska jag umgås med mitt hjärta som kommit hem för att äta en matbit!
Ha de gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0