Självklart egentligen.

Vaknade upp vid 11 imorse och är hur utvilad som helst, underbart!
Snart så ska jag fara tillbaka till stan och väcka Johannes sedan så ska vi ha en ledig dag tillsammans, vilket inte händer allt för ofta nämligen igenomsnitt en gång per vecka.
Vi hade tänkt fara iväg för att sola och bada med båten, men SJÄLVKLART ska det vara dåligt väder då också så alla planer blir rubbade. Funkar ju inte direkt att vara ute i detta väder om man inte vill frysa vill säga.
Kanske det blir en sväng på stan iallafall.. Min mobil har krånglat endel i helgen så jag ska lämna in den och fråga om det är nå fel på den så dom kan laga den och sen bara ta en runda eller två.
Nu ska jag spackla mig lite och sen typ kolla tv eller något här i byn.
Ha det gött!
PUSS

Vi gled förbi trästocks och kollade Säkert samt åt wookade nudlar därefter. Trevlig Fredagskväll minsann!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0