Söndag, nu igen..

Söndag måste ju vara den SÄMSTA dagen på heela veckan, den utan tvekan suger.
Det finns aldrig något att göra på kvällarna också är man alltid för trött för att ens orka hitta på något. Jag har alltid hatat Söndagar och kommer förmodligen ALLTID att göra det också.

Senna Söndag har dock varit okej till en Början eftersom att jag vaknar upp med världens finaste vän, Erika och sedan tar vi oss en promenad och jag far därefter på dop av lilla Melker.
Dopet var hur fint som helst och jag har tänkt att dela med mig av lite bilder från dagen men även från några bilder från gårdagen när jag var ute och festade med mina ängeltjejer och sedan övernattade hos Erika.
Gårdagen var faktiskt KANON, de blev inte allt för sent men man fick sig en väldigt bra kväll med inte allt för mycket alkohol. Kvällen blev även den rätt så tidig från när vi kom in genom dörren hos Erika till att vi la oss i hennes säng och kollade film och tillsist somnade.
Det blir inte alls en sån sen kväll ikväll heller för jag jobbar typ hela veckan, alla dagar förutom en så jag vill vara så utvilad som möjligt de flesta dagarna.
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla klart gossip girl.
Här har ni några foton från senast och resten av bilderna hittar ni på min facebook i albumet (summer of 2011- del två!)

Det var dom som jag orkade lägga upp idag. Kolla gärna på min facebook där ni hittar resten!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0