Xoxo..

Hej allihopa!
Igår jobbade jag som vanligt, men öppning precis som idag.
Igår på kvällen så fick jag mig en trevlig kväll på 1906 med ett tjejgäng och min storasyster men stannade inte allt för länge eftersom att jag började så pass tidigt imorse.
Idag så har jag jobbat fram till klockan 14 och har därefter skyndat mig hem för att hämta ett anställningspapper och fara vidare på arbetsförmedlingen och göra en ny planering tillsammans med en man som jobbar där.
När jag kom hem så var jag minst sagt en slagen krigare och gick och la mig på soffan direkt där jag såg ett avsnitt gossip girl och sedan small av i en timma ungefär.
Nu är jag vaken igen och är sugen på att fara ut på haven och åka båt men mannen jobbar natt så därför blir de bara en kväll hemma i soffan framför gossip girl. Inga spillda tårar för det trots att jag hellre hade haft andra planer. Kan inte annat än älska gossip girl men hoppas på att annat dyker upp trotsallt!
xoxo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0