Äntligen, ett par promenadskor!

Hej allihopa!
Nu har jag och hjärtat ätit lunch på Thai garden och därefter gått på stan.
Lönen kommer ju in imorgon och därför tyckte vi att det var läge för lite shopping och lunch så han köpte en skjorta med sig hem och jag ett par skor i märket ecco - promenad skor.
Dom går ju självklart att jogga i också och är underbara att gå i. Jag betalade 900 kronor för dom vilket är billigt för ett par såna skor, Jag ser framemot att gå ut med dom ikväll med Erika.
Johannes jobbar natt så jag kommer nog att gå på fler promenader än en idag, jag har så otroligt tråkigt när jag är själv och jag hatar att sova själv. Men Johannes kommer att jobba natt varje natt nu hela sommaren typ så det är bara att vänja sig till det.
Nu när jag får denna lön så ska jag fara till Korpen och höra vad ett träningskort där kostar, hade velat ha ett kort med 30 dagar, alltså ett månadskort typ .. Och sedan så har jag ju beställt hem min hårförlängning som antingen kommer idag eller imorgon så lite pengar blir spenderade denna månad iallafall, kommer typ inte ha nå pengar kvar efter all mat och alla räkningar.. It sucks! Bara att börja äta mindre utemat nu framöver och jag undrar hur de kommer gå för oss.. Jag som HATAR att laga mat.  Haha!:)
Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa.
Ha de gött, Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0