Fin dag!

Hej allihopa!
varmaste dagen hittils skulle jag tro.. Hela 23 grader i skuggan och i övrigt strålande sol och nästintill vindstilla.
man kan nog inte få en så mycket bättre dag än denna skulle jag kunna tänka mig och jag måste jobba, dåligt tecken kan jag känna, men vafan? Pengarna rullar in som dom ska iallafall.
I övrigt så har jag fått mitt sommar schema nu och de ser jätte bra ut, känns jätte bra och jätte roligt. Ser fram emot de! Wiiho!
Nu ska jag iallafall försöka torka håret och göra nån snygg uppsättning eller något liknande, ny duschad och clean.
Inte ofta jag duschar på morgonen kan jag lova men, aah.. De blev så idag!
Ha en bra dag allihopa, hoppas morgondagen blir lika bra så jag också kan sola. För då är jag leeedig!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0